yigitmom_ Ikraeso 4+6 adet tarihime gore ama tahmini dogum kasim çıkıyor neden sizin de ayni ama aralık yazmışsınız
yigitmom_ Ikraeso bende haftaya cuma bir kereden gidip bebego de gormek ıstiyorum 😍 folik asit kullanmaya başladım kanamamda yok agrim bugun biraz vardi ama cok yürüdüm diye sanirim erken gitmeli miyim
yigitmom_ Ikraeso sagol canım o halde bu hafta içi gideyim birde gec dollenmede mi beta hgc adet gunun gecse bile az cikiyor
yigitmom_ Elif2561 bebek kesesi yerlesiyormus gibi seyler soylediler benim de olunca ama asiriysa doktora git canim
Elif2561 yigitmom_ bana da öyle söylediler ama korkuyorum da iki gündür özellikle akşamları çok oluyor önümüzdeki hafta gitmeyi düşünüyorum bakalım
yigitmom_ Ikraeso ben adetimden 3 gun once 89.19 adet gunum ise 765.64 tu beta hgc bir daha bakma iyi yukselmis dediler