NimetDilmen Bu haftalarda olanlar bebeqiniz herqün düzenli olarak hareket ediyo mu? Benimki çok denqesiz bu aralar çok hareketsiz ve bu beni çok tedirqin ediyo. Sizde durumlar nasıl?
Candaan NimetDilmen bizde 25 teyız ama iki gündür benim de öyle durgunlaşmiş sanki bugün 2 çikolata yedim ama malesef ne yaptıysam olmadı
burcu28ZK NimetDilmen valla bende de durumlar öylee. 26 olcam yaklaşık 2 haftadır cok duzensız gunde 2-3 kere. Onlarıda hıssetmesem hep kudurcam endişeden ama saglıklı olduguna inanıyorum ve ustune gıtmemeye çalışıyorum
NimetDilmen babymomm Ya bqün en fazla 2 3 kere tekme atmstır. Dünde çok hareketsizdi doktoe randevum vardı orda baya hareketliydi ama ben o hareketleri hissedemiorm 😊 Çok pimpirikli oldum acaba bisey mi oldu niye hareket etmiyo diye. Şu 3.5 ay nasl qeccek 😁
NimetDilmen Candaan Bende bqun cikolata yedim normalde cikolata yediqimde kıpır kıpır olan bebeqim smdi cikolatada fayda etmiyo
Busrakrkmz28 Candaan benim de aynı olmuştu 4 gün hissedemedim sonra tekrar düzene girdi hareketleri oluyormuş bazen uyuyormuş falan
BMA NimetDilmen eger yorgunsan gun boyu dinlenmediysen dogru düzgün 10 tane yesende fayda etmez canim korkma ben 28+4 haftaligim benim bile bazen oynamadığı oluyor hemen ya dinleniyorum bakiyorum oynamiyorsa uyuyorum beni tekmeleriyle uyandırıyor bu sefer🤗
Busrakrkmz28 NimetDilmen 24. 25.haftada benimde öyle olmuştu. Daha sonra hareketlendi hemde daha fazla.
Bsekvnz 25 haftalik hamileyim bende az önce eşime bahsettim normalde günde sık hissederdim yada yatınca cok sabah uyandığımda falan bi kac gundur cok az hareket ediyor endişe icerisindeyim bende
NimetDilmen Bsekvnz İşte bende ondan tedirqinim ya. Normalde karnımı doyurduqumda yada cikolata yediqimde kıpır kıpırdı bqun çoook sakin 1 2 tekme dsinda bisey yok qün boyu tek 2 tekme yani
Busrakrkmz28 Bsekvnz Ben de endişe ettim ama düzene girdi tekrar o dönemde oluyo demek ki benim de aynı olmuştu
NimetDilmen burcu28ZK ALLAH sabır versin bize ya ne kadar pimpirikli olduk. Bende düşünmemeye calisiorm da pekte basardıqım söylenemez
Zeynep_38 @NimetDilmen ben bunu doktora sormuştum bir bardak su iç sirt üstü uzan demişti hareket etmezse tatlı kuruyemiş ya da meyve ye.dedi çikolataya şiddetle karşı çıkıyor yine hareket etmezse gel dedi . Sırt üstü de çok uzun süre yatmayın bebeğe kan akımı azalıyor
NimetDilmen Zeynep_38 Bunu 28.haftadan sonra takip edin diolar canm şuan uyku düzenini olusturduqu için sanırm normal. Sen kac haftaliksin? Ve suyu ilk defa duydum cikolata yiyin süt icin solunuza yatın diolardı qenelde