Merhaba benim de 8-9 cm aralığında myom um vardı. 14 haftalıkken suyum geldi ve düşük yaptım. Bazı hastalar doğum yapabiliyor bazıları düşük. Hamile kalınca Dr kere gidince verilen Bilgi o yöndeydi. Biz nasip olmadı. Rabbim sağlıklI gebelik ve doğum nasip etsin.
Düşük sonrası Myom ameliyatı oldum Gazi Ünşversitesi Dr Merih Bayram hastasıydım. 1100-1200 TL arası bir ücret ödedik hastaneye Prof hocamıza ameliyat yaptırdığımız için. Ameliyat sıkıntılı değil. Özel tek kişilik odada eşimle kaldım. Eve geçince yatıp kalkerken çok zorlandım 1 hafta kadar. Kasık kısmı yatıp kalkerken hapşırırken çok ağrıdı ama şükür geçti. Yapıştırma yaptılar. Dikiş aldırma gibi bir şey de olmadı.