Kabarik ben de ciğer geliştiriciyi 24.haftamda vurulmuştum.ayrıca hareketsiz olmak zorunda olduğum için pıhtı atmasın organlara diye doktorum kan sulandırıcı iğneye başlattı son 4 ay.
Sizinkiyle benim çok farklı yerdeler,süreç nasıl işler bilmiyorum tabi ki ama tek çare yatmak,ağır hareketlerde bulunmamak..çok zor insan sıkılıyor ama mecbur kalıyor tabi ki bebek için..