AsenaD Nihanak 4+3 te öğrendik hamile oldugumu. Hcg degerim 2900 küsür çikti. Dr 5 nisana randevu verdi ultrason için. Yani bakilmadi daha
Nihanak AsenaD korkutmak istemem sizi ama kese gorulmedigi icin kimyasal gebelik riski var. Bence acile gidin nisani beklemeyin acilde en azindan keseyi gorur rahatlarsiniz. Ayrica igne falan da yaparlar. Mutlaka gidin.
AsenaD Nihanak yok ultrasonda hic bakilmadi 5 nisanda bakilacak suan iyiyim tesekkur ederim aksam.cok korktum ama tekrarlamadi pembe akinti daha
Nihanak AsenaD o zaman yerleme kanamasidir insallah 😊 Rabbin saglikla kucagina almak nasip etsin insallah 😊