AsenaD tabi ki gidebiliyosanız mutlaka hastaneye gidin. Hastanede genelde proluton iğne yapıyolar hemen etki gösteriyor. Ben kanamam olduğunda 10 dk içinde ağlaya ağlaya hastanedeydim. İğne yaptılar. Doktorum tekrarlarsa boşuna gelip kendini yorma, progestanını al ve sadece dinlen demişti. Hastaneye gelsen de burda yapılcak başka bi şey yok çünkü iğne yaptık artık başka bi şey yapılmaz demişti. Vajinal yoldan progestanı alın ve tuvalet dışında kalkmayın sabah da ilk iş hastaneye gidin