papatyaaaaa benim ailem de şeker yok ve şeker olma ihtimali olan durumların hiç biri bende yoktu ama gebelik şekerim var iyi ki de yükleme yaptırmışım şimdi diyet yapıyorum ☺️ ailem de yok diye bende de olmama gibi birşey söz konusu değil ve bebeğimin sağlığı daha önemli dedim yaptırdım. Doktorunuz yaptırın derse bence yaptırın. Bana çok şaşırdı doktor hiç bir şekilde risk grubunda değilsin ama var dedi. 26.haftadayım 24+4 ken yaptırdım.