papatyaaaaa şeker yüklemesi yaptırmadığı için bebeğini kaybeden o kadar çok insan duydum ki yapmayın kızlar geri dönüşü olmayan pişmanlıklar yaşatmayın kendinize gidin yaptırın yaptırınca kaybedecek bişeyiniz yok.. instegram da Çağrı Gülümser diye bir doktor var baya başarılı bütün soruları yanıtlıyor yardımcı oluyor sayfasında baya bilgi
Var bu konularla ilgili öneririm.