Baharmurat keşke anlaşa canım neler söyledim , yok adamın içinde uhte kalırmış koymazsa onun adını, babası kıracağına beni kurar daha iyi, sanki ölüm döşeğinde de bana diyor ki; babam ölse adını koymadan , vicdanın rahat olacak mı? Nefret etmekten başka bir şey olmuyor benim içimde 😡