Esradgc iki hafta önce detaylı ultrason da banada bağırsağında parlaklık var dedi ikili testtede birşey çıkmamıştı bana açıklama yapmadan dna testine yönlendirdi sonra başka doktor araştırdık prof. Perinatoloji uzmanına gittim benim için parlaklık denecek kadar çok olmadığını hatta rapora yazmaya gerek bile duymadı tek başına bir anlam ifade etmediğini söyledi demem o ki başka doktora da git yine içinde kalmasın istiyorsan yaptırabilirsin tabi