Aylinannesi Ckrmtlrcnsb aynen zaten 9 ay boyamadım bikaç ay daha boyamasam ölmem .😊 spreyide sadece beyazları kapatıcak şekilde sıkıcam bi zararı yok diyosanız sevindim tesekkürler 🤗
Arzymn Deletedmom123 hint boyası çok kimyasal içeriyor, üstelik saçı da çok yıpratıyor, illa boyayacaksanız kına yakın. Doğal olan sadece o. Ama ben olsam tamamı da beyaz olsa bogamazdım, bebeklermizden önemli değil
Mlssa Aylinannesi onlar da kimyasalmış canım😩 eşim katı biraz boya konusunda 😄ben istiyorum sandı kızdı🤣🤣tavsiye etmiyor hamileyken🙏🏻💗 tabi yine senin tercihin canım
Kucukbidigim Deletedmom123 ben boyatiyorum 7 aylik olduk ve yine boyaticam ve gayet saglikliyiz o zararli bu zararli hersey zararli inanmiyorum hic birseye
Mlssa Aylinannesi 😃😃 doğumdan sonra birkere kaçamaktan bir şey olmaz diyosn yani😂 aramızda sır kalır çaktırma😂😂
Nurpamuk Deletedmom123 ilk üç ay bekledim dün green treapy diye bir marka ile boyadım içeriğinin organik maddelerden oluştuğu yazıyor hiç kokusu yok saç diplerimide yakmadı ben çok beğendim grastiste satılıyor