Taneminci befalya ay ben bir taneyi zarrr zor içiyorum eşimde deliler gibi içiyor keşke onun içtiği bana yarasa 😂😂
befalya Sena36 çocuğa kilo yapıyormuş magnezyum içinde öneriyormuş doktorlar bende kemik gelişimine iyi geldiğini duymuştum tüketebilirseniz iyiymiş
Utkum Sena36 çok faydalı mineralli olduğu için içebiliyorsan gümde 1 tane içmeye devam et hem mide yanması falan varsa da çok iyi geliyor
Selinnnce befalya her gun bitane iciyorum. Fazlasinida icerim ama zararli olur die icmiyorum. Icine limon sikip tuzda atiyorum cunku:)
Selinnnce befalya ben ilk aylarimdayim die galiba henuz odem yapmadi resmen her gun 1 avuc tuz tuketiyorum herseye dokuyorum tuzssuz bisey yiyemiyorum:(
zeykob Selinnnce ilerleyen aylarda gebelik zehirlenmesinden korunmak için tuzsuz yemeniz gerekiyor. Aylardır hiç tuz tüketmiyorum:(
HzlBrls Fatmaarslanx evet günde 1 tane sade soda içilmeli diğer meyveli olanlar katkı maddeli olduğu için zararlı olduğunu söyledi doktorum
gdaslik befalya ben de içiyorum sade soda içimi ferahlatıyor. Çok severim bi de ama günde bir taneden fazla içmemeye çalışıyorum normalde de fazlası zararlı