Asiacr ay çok güldüm muhabete ya 😀😀😀😀😀😀
Kendinden küçüğe abi abla denmesi
Peki kendinden büyüklere ne deniyor acaba
😀
Yadırgamıyorum, yabancı olabilir . Ama sırf meraktan soruyorum bende 😀
Kısa öz, ben şuralıyım bizde küçüğede büyüğede böyle denir dese 😀😀 meraktan yazışmalarınızı okudm 😀😀😀