Edapkdmr yani hamilelik yoksa o değer hiç çıkmaz eksrem durumlar yoksa diyorlar ama tam bilemem ben tabi ben ilk test yaptığımda 70 ti ama ne kese ne bebek vardı bekletti bizi doktor 1 hafta kadar falan değer yükselcekmi diye yükseliyodu..benim annem sağlıkçı olduğu için 2 3 günde bi kan verip bende bakıyodum değerlerime ne durumda diyee..bi hafta sonra gittiğimde baya yüksekti kese göründü bebekte vardı ama kalbi duyamadık yani kısaca 7.haftada keseyi gördük 9.haftada kalbini duyduk..keseyi görmek için acele etmeyin çok fazla..beklerken istersen arada aile hekiminden kan verip kendinde kan değerini kontrol edebilirsin