Edapkdmr Beninm de sata göre 4 haftalık, 2 gün önce öğrendim beta 22.94 (yani 3 buçuk haftalık)haftamla uyumluydu ama bugün idrarda gebelik testi yaptım tekrar tam belirgin çıkması gerekirken yine hayalet çizgi çıktı.Acaba beta hcg artmıyor mu diye soru işareti var kafamda.İlk gebeliğimi de 4 haftalıkken öğrenmiştim net iki çizgi çıkmıştı.Doktora da gitmedim.Dış gebelik falan olmasından şüphelendim.Ne bileyim.Eşimde hastaneye götürmedi pek önemsemedi beni...