Bahcedomatesi Busrademiir bizimde 15nisan son tarih gelmezse be eğer 4kg geçmezse suni sancı 4kggeçerse sezeryan ile gelecek. Bende hurma yiyorum evde temizlik yapıyorum. Sanırım birde böğürtlen yaprağı çayı içmek gerekiyordu. Onu yapacağım
Busrademiir Bahcedomatesi Bu aralar tek isteğim gelmesi galiba annelik duygularım çok kabarıyor benim bu aralar içim eriyor 😂😂
Busrademiir Smyyglgn54 Ay sana az kalmış hele bir de benim öyle olsa gerçi bize de bi az var ama sanki o 1 gün bile çok geliyor 😁
Bahcedomatesi Busrademiir bende aşfım otu çamtama koydu. Hastanede koyarız suya dedim ama nasıl neyin içine koyarız bilemedim. Annemde bizimle hastaneye gelir çünkü
Bahcedomatesi Busrademiir bu hafta izne çıktım evde yatmaktan boşboş sıkıldım. Kapılar fayanslar siliyorum temizlik yapıyorum bitiyor iş 🙈😂 sonra yatmaca
Muzikci 38+2 oldumm son 12 gün bi belirti yok hurma filan hikaye bence yediğim hurmaların hesabı yok resmen kaç kilo yedim bilmiyorum yürüyüş yapıyorum pilates topuyla hareket yapıp zıplıyorum yok anacım bebek istemezse gelmiyo saldım gari 🤦🏻♀️
Yasemin9420 ranadrms benimkinin de kafası büyükmüş. #kocabaş 🤪🤪 doktor 2cm açıklığım olduğunu söyledi. 37+4 yarın kontrole gidicez
Yasemin9420 fortac doktor normal dediyse sıkıntı yapma. Bana da cok kilolu,iri bebek diyor. 37+4 olduk. 4000kilo olursa sezeryqn zorunlu diyor.
idilim21 Nryseda Doktorum haftaya 38. Hafta olduğumda bakalım dedi. Nst de sancı gozukmuyordu daha varmış galiba
bukna Azrazerin seninle aynıyız. Bizde 37+5 iz. Dün kontrole gittim 3300 kg ve 3 cm açıklık var. Ufak ufak sancılarım var. Pzartesi tekrar kontrole gideceğim. Pzt karar vereceğiz dedi. Sen ne zaman kontrol ağrılar var mı
Azrazerin bukna şuan var😕 perşembe günü kontrolüm tekrar bakalım artık hayırlısıyla 🙄ama şuan yatırmıyor
Toffy1907 Busrademiir bizde 37+5 olduk bugün kontrole gittim nstye fln bağladılar düzenli bi sancım yok gelsin artık diye bekliyoruz zormuş beklemek nezaman olacağını bilmemek
Nida123 Busrademiir bizde nisanda doğucaktık ama güzel kızım süpriz yaptı 25 mart geldi 🙏 cok şükür allah tüm hamişleri sağ sağlim kurtarsın.
Eymnm Busrademiir 9 günümüz kaldı şükürler olsun🤗 Allahın izniyle heyecan ve sabırsızlıkla bekliyoruzz kavuşmayı😍