Ays7140 Busrademiir bizde 37+2 olduk her gün bekler oldum artık bugün dogacak diye suan normal dogum gorunuyor ama catı muayenesi açıklık falan bakilmadi
Azrazerin Bizde bugün 37.haftayı doldurduk ☺️Muayene olduk 2 cm açıklık varmış ama ik doğumum var ondan kaynaklıdır açıklık dedi doğum pozisyonunda 3500 kg 53 cm olmuşuz🙏🏻☺️
bukna Azrazerin seninle aynıyız. Bizde 37+5 iz. Dün kontrole gittim 3300 kg ve 3 cm açıklık var. Ufak ufak sancılarım var. Pzartesi tekrar kontrole gideceğim. Pzt karar vereceğiz dedi. Sen ne zaman kontrol ağrılar var mı
NesrinGOk fortac cnm benim bebeğimde 2700 gr tam 37 haftalıkken gittim Dr. normal dedi 2500-3500 arası olmalı zaten dedi
Yasemin9420 fortac doktor normal dediyse sıkıntı yapma. Bana da cok kilolu,iri bebek diyor. 37+4 olduk. 4000kilo olursa sezeryqn zorunlu diyor.
ranadrms MelikeT BPD ölçümü 9.88 cm çıktı. 9.9u geçerse sürtünür ya da kanalda ilerleyemeyebilir dedi doktorum. Ama şansımı denemek istiyorum yine de belki olur ☺️
MelikeT ranadrms inşallah hakkımızda hayırlısı artık bakalım bende normal istiyorum da bana da aynısını dedi olurda dedi yırtılma fazla olur zor olur biraz dedi bakalım benim de 9,4 lerde falanmış sanırım
omertosvedos ranadrms benim de kafa ve gövde büyük, kilo ileride. Muhtemelen normal doguramayacagim 37+4 🥴
idilim21 Nryseda bnmde 18 Nisa’n canım yarın kontrolüm var. Çatı muayenesi yapacak bide nst ona göre karar verecek
sulfat Damla21koksal perine masajına internetten bak istersen canım burdan anlatmam zor olur. Videolar var. Bende 36.haftamda perine masajına başladım doktorun önerisiyle.
Damla21koksal Busrademiir 12 günümüz kaldı yürüyüş hurma devam Bide göğse soğan sürüyorum hergün olmasada heycan çok
idilim21 Nryseda amin canım cümlemizi inş🙏. Doktor şimdi Araf’ı gel diye çatı muayenesi nst ye bakacak korktum ya.
Smyyglgn54 Busrademiir şafak 9 😍🙈 3.550gr olan kızıma kavuşmak için sabırsızlanıyorum. Sağlıkla kavuşalım hepimiz kızlar😌🙏🙏
Busrademiir Smyyglgn54 Ay sana az kalmış hele bir de benim öyle olsa gerçi bize de bi az var ama sanki o 1 gün bile çok geliyor 😁
Busrademiir Bende 37 girdim bugün bakalım, haftaya çarşamba çatı muayanesi dedi kızım normal doğum pozisyonu almıştı zaten bi sorun yok bi ben ekstra kan serumu taktırıyorum🤗 Vallahi gelsin de yavaş yavaş ben artık çok heyecanlanıyorum kızlar korku falan yok 😂 Meryem ana otuda aldım tamamdır bu iş 😁
Bahcedomatesi Busrademiir bende aşfım otu çamtama koydu. Hastanede koyarız suya dedim ama nasıl neyin içine koyarız bilemedim. Annemde bizimle hastaneye gelir çünkü