Bosnian17 Esrayusuf canım sen ilk çift çizgiyi ne zaman gördün yani adetin bitikten sonra testi yapmaya başladığından itibaren ilk ne zaman çift çizgi yani t çizgisini c çizgisi kadar aynı koyulukta ya da daha koyu gördün.
Esrayusuf Bosnian17 valla o dediğiniz koyulukta hiç görmedim gördüğümde ne silik ne çok koyuydu 18 mart olabilir tarih tutmadım koyu olur diye olmadı ama
12merve Bosnian17 canım ben yumurtlama günümü görmüştüm sonrasında normal mis zaten tek çizgi cikmasi
Bosnian17 Esrayusuf o zaman yumurtlaman gelmemiş daha canım teste devam et en az c çizgisi kadar koyu olması lazım ve sıvı alımına dikkat et testi yapmadan önce idrarın koyu olsun daha net çıkar
Bosnian17 12merve evet canım normal. geçti ya inşallah değerlendirmişsindir diye sordum 😊 inşallah hayırlısıyla rabbim pozitif sonuçlar nasip etsin 💞