Bosnian17 merhaba canım bende ovulasyon testi kullandım adetim düzensiz olduğundan iyi oldu adetime en geç bir hafta var ilk yapmaya başladığımda yoktu sonra silikleşti sonra daha silik oldu yaklaşık 5 gündür hergün c çizgisi gibi koyu çıkıyor be adetime 28 döngüsüne göre 4 gün var ama en geç 1 hafta var diyorum neden acaba