HaticeCandar valla canım ben hamileligimi öğrendiğimde verdiler hemen sağlık ocağı her ay ücretsiz veriyo bence kullan içinde bütün vitaminler var kalsiyum falan bebek için gerekli günlük vitamin bence çok iyi yani yiyeceklerle birini alsak birini almayabiliriz günlük ama ilaçtan aliriz ben başka hiç ilaç kullanmıyorum sadece decavit var kullandığım devlet ücretsiz veriyo zaten hatta emzirme döneminde de kullanıliyomus anne vitamine ihtiyaç duyduğu için ben kullanicam