HaticeCandar gereksiz mi gerekli mi bilemedim ama saglik ocagi kafasina gore verdigi icin kullanmak istemedim...Birde anlamadigim nokta su bana saglik ocagi bu decavit verdiginde eczanelere sordum kullanmam gerekir mi onemli bir sey mi diye bana saglik ocagindakiler bu bebekler icin bir vitamin dedi yetinkinler icin degil ama istersenizde kullanabilirsiniz dedi...Ve ben bu forumda kimseden oyle bir seyde duymadim tamda arastirmadim...Fakat kullanmak istemedim zaten 3 tane ilac kullaniyorum onlarida zorla kullaniyorum yani pek sevmiyorum ilac vs kullanmayi