zeynepasli benimde 15 gündür sürüyor hala geçmedi.Sol tarafta belden kalçaya doğru gidiyor topallayarak yürüyorum gece sağa sola dönemiyorum arada hafifliyor arada artıyor.Benim doktorum beyin cerrahına yönlendirdi o da bir kaç gün içinde geçmezse MR çektirelim dedi bende çektirmek istemiyorum ama geçmiyor bir türlü fıtıklaşma olabilir dedi bende ne yapacağımı bilemiyorum 🥺🥺