syntugce başın sağolsun canımm benim rabbim birdaha yaşatmasın inşallahhhh 🤲🏻🙏🏻 Bu konu hafife alınacak birşey değil canım ben hayatımda kan pıhtılaşmadı nedir nelere sebep olur bilmezdim 3 kayıptan sonra devlet hastanesindeki doktorum araştırmada hastanesindeki yüksek riskli gebeliğe yönlerdirdi tabi önce testlerimi yaptırdı eşimin de benim de problem bende çıktı tabi bu süreç 3-4 ay sürdü testler felan zaten hemen hamile kalmayı tekrar istemiyordum herşey belli olana kadar sonra herşey belli oldu tedavi şeklim de hadi dedik tekrar deneyelim tam 1 sene her gün gebelik testi yaptım canım ha bu ay oldu ha şu ay oldu hep ağladım test yaptım ağladım eşimle oturup konuştuk ağladım baktım dedim artık olmuyorsa olmuyor seda demek ki bu kadar nasipte yokmuş anne olmak sonra evde 1 tane gebelik testi kalmış adetime de 3 gün vardı aman dedim yap seda zaten yoktur boşuna heves etme dedim neyse testi yaptım damlatmam ile çıkması bir oldu onu gördüm nasıl ağlıyorum ama eşimi aradım dedim test yaptım adam da şok oldu beklemiyordu sonra ertesi gün hastaneye gittik test yaptık pozitif çıktı hemen doktoruma gittim ilaçlara başlattı ve bu günlere geldik inişli çıkışlı geldik ama buna da hamd olsun rabbime şükür RABBİM EN KISA ZAMANDA SİZE VE İSTEYEN TÜM MÜSLÜMAN KARDEŞLERİME HAYIRLI SAĞLIKLI SIHHATLİ EVLATLAR NASİP ETSİN RABBİM KİMSENİN KUCAĞINI BOŞ BIRAKMASIN İNŞALLAHHHH 🙏🏻🤲🏻 Bu arada canım istersen doktorların hoşuna gitmezse içine sinmezse doktorumu da öneririm sana buraya gelirsen sana yardımcı olurum canım ben Sakarya’da yaşıyorum