Seda54 senin adına cok sevındım cnm. Allah sağlıklı sıhatlı kucagına almayı nasip eder inş. darısı başıma :)
ben suan hamile değilim 1 ay önce kaybettim. 6 haftalıkken gelişmedi. Kürtaj olmak zorunda kaldım tekrardan. Doktor bana kan pıhtılaşması olabileceğini ama teste gerek duyulmadıgını coraspirin kullanmamı soyledı. tekrardan gebelik olması durumunda sizin dediğiniz iğneye başlarız dedi gebelik sürecine bakarak. Ama ben güvenmıyorum artık özeldeki doktorlara. O yuzden devlete gidip tam teşkilatlı (tabi bakarlarsa) araştırılmasını istiyorum.