Srfn11 kuzusunun_annesi Korkma benim dedigimi yap doktoruna bu ilacin sana iyi gelmedigini soyle banada elevit gelmemisti mesela bnm icten hemoraidim vardi eleviti bir icmeye basladim hemoraidler disari cikti resmen oluyordum yani ne kdr kanamam oldu ilk bebegime bsy oldu sanmistim meger zorlamadanmis
lilamom kuzusunun_annesi hadi ya o zaman bol su icip bir sure daha katlancaksin canim malesef caresi yok😢
Srfn11 kuzusunun_annesi Kesinlikle bir sure sivi seyler tuketmeye bak doktora gidene kdr corba ic bol su ic sbh ac karnina ztn ilik suyu eksik etme. Eger zorlanmadan dolayi yirtilman varsa bi trosyd merhem bide kantron yagi iyi gelir o yanmayi aciyi bir o alior cunku haberin olsun
Selenge Ben üç bardak süt içiyorum günde çok ama çok rahatladım. Kabızlık kalmadı bende. Her gün düzenli çıkıyorum. Kalsiyum eksikliğini de kapatıyorum böylece, ayrıca mide yanmama çok iyi geliyor. Hepsini bir anda değil, midem yandıkça özellikle geceleri 3'er 5'er yudum içiyorum sabaha kadar. Çok uyanıyorum çünkü.
anapanda12 Annemden öğrendiğim bi yöntem önereyim. Bir yemek kaşığı zeytinyağı içine bi kaç damla limon sıkıp iç.
merved kuzusunun_annesi çok abartmadan bende ıkınıyorum bişey olmadı çok şükür yoksa dediğin gibi başka türlü çıkamıyorum bende
Nese33- kuzusunun_annesi bende hep kabızlık vardı gebeligin başından beri zeytinyağına önceden küçük küçük doğrayıp attığım incilerincilerden her sabah ac karnina bir bir buçuk incir kadsr yiyorum üstüne de 2 bardak su içiyorum öğlene kadar muhakkak sindirimim çalışiyor. Bunu yapmadigim gün muhakkak kitleniyor.tavsiye ederim acil şifalar.
Sevdaselcuk Bende tuvalette çok zorlandım….biraz ikindim ama vajina çevremde ağrı oluştu sonrasında dunden beri bugünde devam ediyor böyle olan varmi