kuzusunun_annesi canım geçmiş olsun. Geçenlerde bi poata okumuştum dikkatimi çekmişti. Bayanın biri çocukluğundan gençliğinden beri bu sorunu olduğu için lavman mı ne doğumda ebelerin hamile bayana yaptıkları şeyi kendi evde kullandığını alışkın olduğunu falan belirtmişti. Bende doğumda küçük büyük abdestimi yapma korkum var da ondan dikkatimi çekmişti böyle böyle yazıyorlardı. Bi sor bakalım doktpruna kullanılmasında bi sakınca oluyormuymuş diye. Bayanın biri ben kendim evde her zaman uyguluyorum yazmıştı. Bulsam da etiketlesem seni. 😕