Esradgc Melisecmel kanda pıhtılaşma var canım doğuma kadar iğne kullanacağım o yüzden normalde olabiliyor ama doktorum riske atmak istemedi o yüzden. Bu şekilde karar aldık
Xaleyeren Aslidgnn kan alınıyor canım ikiliyi yaptıranlar bunu yaptırmıyor kan alınıyor senden ikili testte bi sıkıntı olursa eğer 3 lü yapıyorlar gelişimiyle zekasıyla ilgili bu testler
deletedmom9494 Tugbakar benimki de göstermedi ilk erkek dedi sonra kız dedi iki haftadır gidiyoruz göstermiyor dedi doktorda 🥰
Xaleyeren Aslidgnn ikili testtede kan alıyorlar ama ben öyle biliyorum canım ikili testtede aynıları var down sendromu için yapılıyor