Esradgc 123annecim korkma canım bende 16 haftalıgım bende de oluyor rahim büyüyor bebiş büyüyor olsun o kadar 😇
Esradgc Melisecmel canım benım normal dogum 10 eylül denildi ama sezeryan olucam 25 agustosa denk gelıyor kısmetse
Tugbakar Sirincili ay ne güzel ya kız geç gösterir derler benimkide göstermedi kız diye hevesleniyorum ama bakalım😀hayırlısı
Sirincili Tugbakar aslında 2li testte belli oluyor bi değere göre diye geçenlerde yazılmıştı bende rutin kontrole gittim aslında ama o ellerin kolların narinliği bence de kız gibi😂😂 erkekler 12 haftada falan belli oluyor aslında ablam da öyle oldu
SmeyyEbruAydn Tugbakar ben 19 haftalığım öğrenemedim detaylıya girdiğimde öğrenmek için dua ediyorum 😂😂
kubos_29 merhaba güzel anneler benim ki eylül basına denk geliyor nasipse🙏🙏 bizimde oglusumuz olacak 👶🐣
[silindi] Büyümeye devam ediyoruz.☺️☺️. yarin da benim kontrollerim var bakalim cinsiyetini öğrenebilcekmiyiz
Tugbakar [silindi] gönlüne göre versin inş rabbim ☺️Bizimki göstermedi ben dayanamayıp yarın baska hastaneye daha gidecem
Tugbakar Kızlar tek tek soramıcagım için sizden Doğum tarihinizi gün ay yıl olarak yazıp bide hamile kaldığınız ayı yazıp son olarakta cinsiyetini öğrendiyseniz yazar mısınız ☺️ Lütfen ... Çin takvimine bakacak çoğu kişi yanlış bakıyor bi hesaplaması var onun sizede ne çıktıysa soyleyim