Ilknur1995 ben ilk aylarda öyleydim önce kusmaktan kendime gelemedim psikolojim bozuldu hep böyle geçecek diye sonra duygusal değişiklikler saçma sapan eşimle kavgalar ağla ağla eşim anlamıyordu beni uzak duruyordu Allah'a şükür şuan biraz iyiyim sadece gündüzleri moralim bozulursa kaynanam yüzünden akşama kadar sürüyor eşim işten geliyor ben gidip yatıyorum bazen tartışma yaşanıyor her aşaması zor Allah yardımcımız olsun