DlstM bizim cam balkon mutfagin balkonu zaten ben kpisinj hic kapamadim ev yandikca orasida ilidi, ilk geldiginde geceleride kapamistim tuvalet yerini ogrenene kadar sonra kapiyi acik biraktim yerini ogrenince. Yok aglamasina inanmayin bir kere musamma gosterirsen simdi sonra bi iisin oldugunda bi odaya biyere koydugunda ortaligi yikar yalnizliga alissin wcye alissin sonra zaten istedigi gibi girer cikar bizimki 5. Aydan beri icerde takiliyor o zamana kadar cis sorunundan elimde bez geziyodum icerdeki odalarda oturmaya hasret kalmistim😂