DlstM daha kucuk ya zaman ver biraz daha canim, benim ucuncu kopegim olcak ilki ailemde biz once sey aldik ugodoglar var ya kopek tuvalet kaplari ozel ustu cim alti izgara gazteeyle petle ugrasmak zor oluyordu benim icin hergun, alan kisitlamasi yaptik ilk geldigi 2 ay heryeri salinca nereye istersem oraya yaparm havasi oluyor bide tutamadiklari icin gidene kadar koyveriyor :) kapali cam balkonumuz var oraya koyduk kapi iki ay balkonla mutfakta durdum hep onlarla yaptikca ugodoga koydum zaten kokusu oraya sinince alisiyor birsure sonra diger yaptigi yerlerde oldu tabi hep heycanlaninca falan sirke dokup 5 dkka bekletip siliyorum gene bitse bile tuvaletine goturuyorum, sonra disari cikmaya basladik 5. Aydan sonra ugodogdan baska yere yapmaz oldu asagidayada yapiyordu simdi 3 kez cikinca ugodoga da yapmiyor bazen sadece gec cikarirsam tuvaletine yapiyor zaten yerinide ogrendi balkona yapiyor cikiyor geliyor :) dyaptikca dokuyorum gidere su tutuyorum. Valla zor canim ikiside buyuk cusseli bol tuylu ama napalim seviyoruz :)) bazen koridorda gecerken atlamam gerekiyor ikisi yatinca yer kalmiyor 😂 evde ikiside bu arada buyyuk goldenin zaten sirf eziyet hayvan demeye bin sahit ister