Ezgia Hatta ben geçen gün veterinere özellikle toksoplazmayı sordum ve kedimde olmadığını testlerinin yapıldığını söyledi olsa belirtisi olurdu dedi cnkü benm kedimin bağışıklığı çok düşük iyi bakılması gerekiyor,bir de toksoplaZma olsa aşırı halsiz olurdu zaten sıkıntı yok dedi😃 her kedide de olmuyormuş yani bunu da öğrenmiş oldum😊