ozdenarda Sonay ilk haftalarmda cok yedim bulantilrmdan sonra tiksindim bi gun cok yiyip hastalnmstm cok istfra etmstm 🤢🤢o yuzden tiksindm malesef
Sonay ozdenarda o zaman ayranı deneyebilirsiniz bide sabah tahin de iyi geliyormuş oyle duydum gecmiş olsun
Ruveydakilic25 ozdenarda onu bilmiyorum ama benim midem yanıyordu bi aksam hafiften bi kapak içtim hemen kesildi ☺ çok gerek duymadıkca kullanmıyorum ama bazen akşamları uyutmuyor insanı yanmalar ozaman mecbur kullanıyorum
sero07 ozdenarda bende kullaniyorum ve inanilmaz rahatlatiyo yoksa mahvoluyorum gercekten ozellikle gece uykudan uyaniyorum 1 tatli kasigi iciyorum ama bazen o bile yetersiz geliyo 🙁
Semamustafa Bende bugun gittim doktora midem yanmam oldugunu söyleyince gaviscon şurubunu verdi şuan faydalı oldugunu duyunca çok mutlu oldum İnşallah bende faydasını görürüm🙏
Arya92 Bende de yanma var 16.haftamda doktorum renie Duo şurup verdi yemeklerden sonra 1olcek içiyorum.
Mrve26 ozdenarda hayatim gaviscon surup benim midemde skinti oldugu icin hamileliktede kullaniyorumm harikaaa bi ilaccc 😍