Elfibrhm2609 ozdenarda Bende kullanıyorum canım çok rahatlatiyo beni yoksa mahvedecek beni bu mide yanması🤷♀️😣
Gulnur ozdenarda ben kullaniyorum.doktorum gunde 4 kasik ic dedi ben mide yanmam oldufu zaman dikiorum bir yudum iciyorym bazen cok ynamm oluyo 5 6 kez kullaniyorum onsuz hic byere gidemiyorym
Saruhansaltuk ozdenarda bende ilk 3.ayimdan sonra başladım bende gastrit var midemde ağrı sıkıntım var diye verdi doktorum şu an 39 haftalik hamileyim yine kullanıyorum hayatımı kurtardı diyebilirim bende sürekli kullanmıyorum midem ağrı oluşmaya başladığından içiyorum iyi geliyor
OzlEmrah ozdenarda Benimde reflü olduğu için bende kullanıyorum ama her zaman değil. Miğdeme yanma ve asit olduğunda gece yatarken kullan dedi doktor.
Sevda6767 Canım bende reflu vardı zaten hamilelikle arttığı için kullanıyorum. Ben memnunum çok şükür yukarı çıkmıyor yediğim içtiğim en azından. Düzenli kullanmıyorum rahatsız olacağımı hissettiğimde içiyorum
ozdenarda Elfibrhm2609 ahh sorma mafoluyorum inanki gunduzleri bi sekilde geciriyrm ama yastiga kafami koydugum an oyle bir basliyorki anlatamam yeni aldm yeni baslicam insallah
ozdenarda Sevda6767 Elfibrhm2609 gamzedltbn Gulnur kızlar hepinize cevapları icin tesekkur ederm kendi doktoruma ulasamadigim icin baska bir kadın dogumcuya sordum oda kullanbilcegimi soyledi ama yinede azck tereddut vardi icimde azcik pimpirikli bi anne olucam sanirim🙈🙈 ama sizinde kullandgnzii gorunce icim rahatladi smdi ictm bende insallah banada sizler gibi sifa olur ❤❤
gamzedltbn gaviscon iyiki var, ne yapardım bilmiyorum 😕 4. şişeyi bitiriyorum. Sürekli yanımda taşıyorum, doktorum A grubu ilaç sınıfına girdiğini ve günde 8 tatlı kaşı kadar içebileceğimi söyledi, o yüzden içim rahat 😌
Elfibrhm2609 ozdenarda evet evet gece özellikle yutkundukça yan da yatsam sırt üstü de yatsam gırtlağıma kadar çıkıyor resmen 😣😣
ozdenarda Elfibrhm2609 kesinlikle ya uykudan uyaniyrm inanki oyle tursudur eksidir onlari bile biraktm ama ne fayda
RabiaAvcBelen 39+2 deyiz uzun süredir kullanıyorum ilk hamileliğimde de kullandım 4*2 şeklinde rahatça kullanilirsin ben fazlasını bile kullanıyorum hiç bi problem olmuyor dert etme. Hatta gece yatarken bi hap içiyorum gündüz gavıscon kullanıyorum..
ozdenarda RabiaAvcBelen bende ilk oldugum icin bi tatli kasigi ictim demin canm bide gece yatarken icerim diye dusunuyrm insallah benimde yanmalarma iyi gelir
ozdenarda Saruhansaltuk benmde zaten normalde reflum vardi ama hamilelikte iyice artti hele bu aralar dayanilmaz hale geldi inanki🤦♀️