sarilale123 diloscvs ben ilk hamilelikte 34 te gittim havuz yasak, denize de en fazla 3 saat git günlük demişti
sarilale123 ARYa143 enfeksiyon riskinden dolayı. Otel bile uyardı beni, hamilelerin kullanımını pek uygun bulmuyoruz diye
cerenimo36 sarumervee pıhtılaşmadan kastınız nedir acaba bende 12 haftalığım dün rahim damarlarında direnç var aspirin içmen lazım geçmezse denildi sizinki de o tarz bir şey miydi
ARYa143 sarilale123 aaa desene hiç hijyenik değil o zaman🙄 drum bana egzersiz için yüzme ve yürüyüş önermişti ama otel kastetmedi muhtemelen 🤭
sarumervee yaseminnnnnnn29 36+6 haftalığım evet hem iğne, hem hapını hapı daha yeni bıraktırdı doktorum
momys17 Doktorum bi önceki kontrolümde bana 2-3 saatte bir mola verip 10 dk yürüyüş yaparsan sakıncası yok demişti ama tabi kişinin risk durumuna göre değişir
yaseminnnnnnn29 sarumervee bende kullanıyorum coraspin ve iğne de dikkatimi çekti yolculuğa izin vermemesi. Şu an 10+3 ün nasip olursa 12-13 haftalıkken seywhat etmem gerekecek
sarumervee yaseminnnnnnn29 benim 2 kaybım var canım daha öncesinden o yüzden temkinli olmak istedi doktorumda ☺️
yaseminnnnnnn29 sarumervee benim de var bir kaybım. Sağlıkla kavuşursun inşallah 🤲🏻 onlar da da kullanmış mıydın