Merhabalar, bilgisi olan bu süreci atlatan kişiler yardımcı olursa deneyimlerini paylaşırsa çok sevinirim 🌸 50 gr testin 1 saat sonraki sonucu 164 çıkmıştı doktorum şüpheli diyip 100 gr yaptırmamı önerdi sonuçlar şu şekilde çıktı :
Gebelik şekeri var galiba yarın doktora gideceğim sonuç için ama fikir almak istedim süreç nasıl işliyor neler yaptınız ya da ne yapam gerekiyor ☹️