Tam ne zaman isim bakmaya başladık onu bilmiyorum ama. Şu an 35 +1iz Son dört aydır filan belli sanırım. Babası Asil ismini istedi. Bende başından beri Kayra ismi içime sindiği için onu istedim. Allah’ın lütfu,hediyesi demek anlamı. Küçük adamım dört sene üstü geldi,hediye gibi geldi. İsimli hastane çıkışını bile yaptırdım minnağımın.

Minik oğlumun ismi Asil Kayra olacak 🥹💙💙💙