vanilyalibuse Çok yakınımızda bir akrabamız 9 ay boyunca kanama yaşayıp sağlıkla kucağına aldı endişe etmeyin, stres panik bunlar bebeği çok etkiler güzel düşünün ki güzel olsun Allahın izniyle hiç birşey olmaz inşallah.
Bu arada faydası olur mu bilmiyorum ama kendimden örnek verecek olursam ben dıştan bir kanama yaşamadım ama kese etrafımda hematom vardı kanama alanı sizdeki gibi kese büyüdükçe bebek geliştikçe bu kanama alanı kaybolacak demişti doktorum öyle de oldu çok şükür kanamam olmamasına rağmen progestan kullandım çok korkmuştum niye ilaç verdi vs. diye ama hiç korktuğum gibi olmadı hamilelik boyunca kullananlar var gönlünüzü ferah tutun🤍