Canim 5. Haftadan yaklaşık 12. Haftaya kadar kanamam oldu aynı sizinki gibi kesenin altındaydı kanama alanı bu yüzden düşük riski çokta yoktu hamileligimi 40 haftaya kadar sağlıkla sürdürdüm dogurdum suan ayağımda sallıyorum 15 aylik😃 doktor zaten düşük riski görse öyle espri filan yapmaz emin ol o yüzden strest yapma rahat ol