1Ali
1Ali bence bütün testler kuruma çizgisi bırakıyor cidden bu testleri 10 dakikadan sonra okumamak gerekiyor. Bir de ben şuan çok yeni öğrendim hamile olduğumu öncesinde 7 ay denedim ve hep erken test yaptım ki bunda da erken test yaptım erken olduğu için negatif çıktı ama tam adet gününde baktım âdet yok ve tekrar test yaptım 2. Dakika da ikinci çizgi belirdi.