Benimde ilk mide bulantım oldu o şekilde hamileliğimi öğrendim şuan 7+3 teyiz halsizlik oluyor gün içinde bir de ara ara bulantılarım devam ediyor sabahları çok aç uyanmaya başladım. Bir de şekerim yüksek çıkıyor takibe aldık sanırım doktor insülin başlayacak