asyam134 Evet.Muhtemelen açıklık 6 cm civarı olduğun da zaten sancı sıklaşıyor.Sanci girdiğin de hemen bir yere tutunun kimse ile muhatap olmayın sadece nefes egzersizine yogunlasin.gülü koklar gibi derin bir nefes çekin.Ardindan güçlü bir şekilde o nefesi mum üfler gibi verin.Ben sancı esnasında kimseyi duymadım kimse ile konuşmadım odada.Sadece eğil kalk yaptım nefes egzersizi yaptım.Işin sonunda yüce Rabbim herkese yardımcı oluyor.Ilk kez doğum yapacaklar rahat olun keyfinize bakın zira ikinci kez doğum yapacaklar(biride ben)için olay çok çok farklı:))