Slm kızlar. 38+0dayız. Çocuk tam olması gerektiği pozisyonda. Amniyon sıvısı vs her şey normal. Doktorum akıntım olduğu için vajinal muayene yapmak istedi. 1cm açıklığın ve hafif kanaman var dedi. Bu nişan da olabilir dedi. Yumuşama olmuş pelvik durumun iyi dedi. Ağrım yok, nstde sancı da yok. Sizce doğum başlamış olabilir mi? Kanamanın muayeneyle ilgili olduğunu düşünüyorum. 1 2 damlaydı