Merhabalar allah bir an önce nasip etsin inşallah🙏🏻 ben size üniversite hastanelerinin tüp bebek bölümünü önermek isterim. Gayet güzel ilgileniyorlar. Gerekse yumurta büyütme ve çatlatma, gerekse de aşılama yapılıyor. Aşılama olsa bile rapor çıktığı için 7bin tl lik ilacı 600-700 tl ye alıyorsunuz. Toplam aşılama ücreti 3-4 bin tl tutuyor hatta tutmuyor bile tüm ilaçlarla birlikte. En azından hem doktor kontrolünde olursunuz hem de yumurtanız kaliteli şekilde büyümüş olur ilaçlarla. Bende aynı tedaviyi görüyorum henüz aşılama sürecindeyim inşallah olumlu olur, oraya gelen kadınlardan olumlu haber alan çok oluyor o yüzden söylemek istedim🙏🏻