annisnergis murat0murat ben en son 2 ay kadar yumurtlama destekleyici bir takviye kullandım o ay da pek kafaya takmadım bir stres yaşadığım için bu ay zaten olmaz dedim bunu yaşadığım ay hamile kaldım doktorunuza bir takviye sorabilirsiniz destekleyici olur Rabbim size de isteyen herkese de nasip etsin inşallah kucağınızı doldursun 🤲🏻🥰
mengi688 murat0murat yok devlet karismiyor canım ama sana tavsiye en azından çatlatma iğnesini dene derim pek bi sıkıntısı yok tek iğne yaşın kaç bilmiyorum ama 5 sene çok beklemişsin yaşını geçirme zamanını bekliyordur illa ama ilerde neden önce yaptırmadım diye pişmanlık yaşama diye sen gerekeni yap en azından ben elimden gerekeni yaptım dersin
mengi688 murat0murat kızmam neden kızayım Bende senin gibi durumlardan geçtim düşük yaşadım falan anlarım halinden
sipsirel Şu zamana kadar gördüğüm düşünmeyen istemeyen hemen oluyor, çok isteyen içinse zor gerçekleşiyor. Altında yatam sebebin stres olduğunu düşünüyorum, ne zamanki akışa bırakıp salarsın o zaman seni bulur gibi 🙏🏻
murat0murat sipsirel adet agrim olmadan aklima gelmiyo inaninki nasil agrim oluyor anliyorum adet olacagimi ozman strese gryrm
mengi688 murat0murat olmaz canım onla yumurta büyüyor özele mutlaka gitmen lazım belki durumun yoktur öyleyse allahım yardımcın olsun canım bilmiyorum ama çocuk işi devlette yüzüne dahi bakmıyorlar anca özel
mengi688 murat0murat Yasin kaç canım da senin etrafında etrafinda darlamalar yoksa her nasip vaktini bekler ha çatlatma vurulunca hemen hamile kalacaksın diye de bisey yok canım sadece tedbir bizden takdir allahtan
mengi688 murat0murat devlet her yerde aynı canım tedavi aşamasında yoklar inan hormonun yüksek olsa ona hile uğraşmıyorlar benim Prolaktin yüksekti düşüremedi büyük şehire git dedi başından saldı
murat0murat mengi688 darlama yokda benim canm skiliyor onceden varikosel var siye olmuyo sanirdik dr a gitti esim sorun yok demis oda ee bende de yok neden olmuyor diyor
ozgeysr mengi688 kesinlikle katiliyorum 2 kez catlatma ignesi oldum bjrisi devlette birisi ozelde ozelde oldugum tuttu 11 haftaligim suan. Devletteki doktor catlatma ignemi eve yolladi youtubedan bakarak yapabilirsin dedi esim vurdu igneyi video izleyerek belki yanlis yaptik belki yağlı kisma denk getirdik bilgisizlikten tutmadi folikul takibinde de ilgisizdi iliskiyi de dogru duzgun anlatmadi 36 saat sonra iliski gerisi kendinize kalmis dedi. Ozeldeki doktorum ignegi kendisi vurdu iliski icinde 15 gun boyunca gun. asiri olacak iliski dedi sukur ki tuttu. Durumunuz yoksa bile bulup bulusturup bi ozel hastaneye gorunun en azindan 3-4 kere gitmeniz maksimum 10 bine mâl olur once ozeli deneyin tavsiyemdir Rabbim tez zamanda nasip etsin
mengi688 ozgeysr aynen oyoe canım şimdi çocuk tedavisinde en ucuz olan çatlatma iğnesi aşılama tüp bebek derken fiyat artıyor bende en azından 5 yıl beklemiş arkadaş bunlara yönelebilir diye dedim . Devlette burda ne çatlatma ne başka bisey doğru düzgün hormon takibi bile yok emin olun
2bebisannesyim murat0murat emin olun siz stres yaptıkça olmayacak bebisler hiç ummadığımız bi anda oluyor stres yapmayın Rabbım en sağlıklı şekilde kısa zamanda hayırlısı ile nasıl etsin size be isteyen bütün anne baba adaylarına
mengi688 murat0murat bu çatlatma dediğim şey pahalı bisey değil canım aklında olsun oyoe tüp bebek gibi fiyatlarda değil
mengi688 murat0murat insan kafaya takıyor canım o konuda en çok ben anlarım seni ben evlendim 1 sene sonra darladilar beni ama ben kafaya çok takmıştım