Yasmnnn Tubbaa nst ücretsiz bildiğim kadari ile.. Tahlil ler de değişiyor, hangisini soruyorsun canım? Muayene 95 di 110 oldu yılbaşından sonra
Sdt Tubbaa medova canım o hastane gerçekten çok iyi. Ablamın bebeği doğar doğmaz küveze alındı yeni doğan doktoru da inanılmaz iyiydi çok şükür çok iyi ilgilendiler
Sdt Tubbaa doğrudur canım. Akademi hastanesinde Alanur güven var ben ona gidiyorum akrabam oluyor o yüzden ona gitmek istedim en küçük bişeyde saat kaç olursa olsun konuşuyoruz sadece hastaneden şüpheliyim
BurcuB Tubbaa medicana Hüsnü Alptekin e gittim 8 ay. Son 1 ayımı medova fuat Demir ile tamamlıycam inş. Hüsnü beyde iyi biriydi ama Fuat bey cok daha ılgılı ve medova hem cok uygun hem daha temız bır hastane bence medıcana ya göre.