dilarakaradagg 36 haftalık hamileyim haftaya planlı doğum gerçekleşecek 37. Haftamda bebeğimi kucağıma alıcam Allahın izniyle sezeryan mı normal mi bilemiyorum🥺
buskes buseee99 valla hic fikrim yok ama genelde su olsa anlarsiniz diyorlar ama sizinti seklinde gelende var 🥺
fkurtba alprn ben normalde sezeryandan korkuyordum normal istiyordum ama zaman yaklaştıkça haftaya kucakta olma fikri cazip de gelmiyor değil🫠
Yucci fkurtba bende 37+2 normal düşünüyordum ama son zamanlarda yaşadıklarımdan dolayı sezaryen olmak istiyorum. İnşallah bir an önce olur biter
efnanss fkurtba ilkti canım çok hareketli falanda degildim herhangi bir sorunumda yoktu yalancı kasılmaların başladıysa yakındır doğumun
alprn fkurtba ben mecburi oluyorum 2yıl önce bi doğum yaptım zorunlu sezeryan idi bıda mecburi bana kalsa normal yapardım
asellim_ fkurtba Bende 37. Haftamdayım bir yandan çok heyecanlı bir yandan da stresliyim nasıl geçicek vs.. hayırlısıyla artık sağ Salim kucağıma almak istiyorum miniğimi🥹♥️
gecemavisiii buskes işte benimki suydu bence yine emin olmak için gideceğim hastaneye doğum haftamdayım dikkate almam lazım
gecemavisiii ayazzz12 göbek çevresi 3 hafta ilerde o yüzden maalesef ki normal riskli dedi ve bebeğimin kilosuda ileride o yüzden sezaryen tabi günüm henüz belirlenmedi ama
fkurtba alprn sağlık olsun onca ay bekledim ama şu 20 gün maximum insana daha uzun gelmeye başladı ama bekleyeceğim normal yapma şansım varsa denemek istiyorum allahın izniyle