Kızlar öyle bir heyecan bastırmaya başladı ki anlatamam her şeyimiz tamam çantamız eksiklerimiz bitti normal doğum istediğim için şuan akışına bıraktık ama birkaç gündür planlı sezeryan olsaydı 7 güne falan kucağımdaydı diyorum ama belki 7 gün dolmadan normal yolla gelir diye vazgeçiyorum 😂😍 siz napıyorsunuz nasılsınız 😮💨