yulig asli_dgn Fotoğraf ekleme nasıl yapıyorsunuz kızlar bende eklemek istiyorum tahmin için yapamadım ☺️
iremertt17 kadilek Anladımm benim çevremde 11 haftada ve 12 de öğrenen çok var da ben de çok merak ediyorum haftaya ikili testimiz var 12 haftalık oluyoruz. Günler yaklaştıkça daha çok merak ediyorum
nergispolat iremertt17 ben 11. De özelde gördüm erkek dedi çıkıntısı vardı bacak arası doluydu 15 haftada bugün yani başka özel bir doktora gittim %100 kız dedi anlamadım böyle olan var mı ?
iremertt17 nergispolat dün arkadaşımın böyle oldu hatta detaylıda öğrendi kız olduğunu şaka gibi ya. 16. Haftada erkek demişlerdi 21 veya şuan 22 haftada kız olduğunu öğrendi
tgbalpern asli_dgn  banada bakarmısınız 6+6 yız
iremertt17 yulig amin inşallah ☺️ Yok maalesef henüz bilmiyom ama kese 6 haftalıkken yusyuvarlaktı herkes kız dedi. 9. Hafta gittiğimde böyle neye inanacağımı şaşırdım😅
yulig iremertt17 Aaa bakın işte bende kendiminkini erkek hissediyorum ama ilk kontrolse kese yuvarlak kız mı acaba hissi geldi ama hep te erkek hissediyorum hayırlısı 🥲😂
iremertt17 yulig hahah aynısı ya eşim çok kız meraklısı ben de tam tersi hissediyorum ama hayırlısı olsun sağlıklı olsunlar da ne zaman öğreniceksinizzz