asli_dgn Son adete göre 9 hafta 4 günlük ultrasonda 10 hafta 1 gün çıktı resime göre sizce nedir kızlar cinsiyet tabi öncelik sağlık olsun ama merak iste 😂🤲🌸
iremertt17 asli_dgn 6. Haftanın ultrason görüntüsü var mııı genelde 6-8 haftaya bakıyorlar daha sonra kese her türlü şekilleniyor çünkü
yulig asli_dgn Fotoğraf ekleme nasıl yapıyorsunuz kızlar bende eklemek istiyorum tahmin için yapamadım ☺️
iremertt17 asli_dgn ay benimkine benziyor bana kız diyen daha çok oldu ama yuvarlak mıydı fasülye şekli mi ikisine de benzetemedim😅 Mesela benim 6+3 te kese şekli böyleydi kime sorsam kız dedi
iremertt17 asli_dgn Yok ya belli değil 11 haftalık olduk yeni. Haftaya ikili testimiz var umarım belli olurrr
iremertt17 Zehramm_ O kadar kız diyen oldu ve bi o kadarda erkek diyen oldu ki artık kafam çok karışık😅😅
iremertt17 asli_dgn yok günü gününe aynı bi bebek demişti doktorum en son 9+1 de gittik öyle dedi bugün 11 haftalığız yarın randevumuz varrr bakalım ne dicek ☺️☺️